V rámci zabezpečenia kvality vysokoškolského vzdelávania sa Trnavská univerzita v Trnave usiluje o trvalé zvyšovanie kvality v oblasti vedy, výskumu, vzdelávania a výchovy, v oblasti riadenia univerzity, materiálneho prostredia a technického vybavenia, tak aj zlepšovanie kvality života študentov a zamestnancov.
Trnavská univerzita v Trnave má zavedený funkčný vnútorný systém kvality, ktorý reflektuje:
- európske normy a štandardy (ESG), - všeobecne záväzné právne predpisy Slovenskej republiky, - štátne akreditačné a hodnotiace kritéria, - kritéria komplexného systému manažérstva kvality podľa európskeho modelu The Common Assessment Framework (CAF), - kritéria Akademickej rankingovej a ratingovej agentúry (ARRA) a - smernice v oblasti implementácie Európskeho systému a prenosu a akumulácie kreditov European Credit Transfer System (ECTS label) a Dodatku k diplomu Diploma Supplement (DS label).
Dokumenty Rady Kvality TFTU
Dlhodobý zámer TFTU pre roky 2021 až 2026
Dlhodobý zámer TFTU pre roky 2015 až 2020
Dlhodobý zámer TFTU pre roky 2009 až 2014
Štatút Rady TFTU pre zabezpečovanie kvality
Smernica dekana TFTU č. 1/2014 o zabezpečovaní kvality TFTU
Dokumenty Rady Kvality TU
Dlhodobý zámer Trnavskej univerzity v Trnave 2015 - 2020
Dlhodobý zámer Trnavskej univerzity v Trnave 2009 - 2014
Koncepcia rozvoja Trnavskej univerzity v Trnave 2012 - 2015
Akčný plán zlepšovania Trnavskej univerzity v Trnave
Príručka CAF pre vzdelávacie inštitúcie 2013
Štatút Rady Trnavskej univerzity v Trnave pre zabezpečovanie kvality
Členovia Rady pre kvalitu Trnavskej univerzity v Trnave
Príloha č. 1. Formulár - Dotazník študenta na zisťovanie kvality vzdelávania
Príloha č. 2. Formulár - Dotazník o uplatnení absolventov v praxi
Príloha č. 3. Formulár - Dotazník spokojnosti zamestnancov
Príloha č. 4. Formulár - Ročné hodnotenie doktoranda
Príloha č. 5. Formulár - Záznam z hospitácie
Študenti - Kvalita výučby
Univerzita má vypracovaný mechanizmus využitia výsledkov hodnotenia učiteľov študentmi. V oblasti získavania spätnej informačnej väzby k pedagogickému výkonu učiteľa je jedným z prostriedkov na univerzite a jej fakultách anonymný dotazník, mapujúci indikátory kvality vzdelávania a umožňujúci získanie spätnej väzby od študentov. To poskytuje možnosť hlbšej analýzy kvality výučby pedagóga, zefektívnenie výučby a zlepšenie didaktických a sociálnych kompetencií učiteľa. Cieľom je zvýšenie spokojnosti pedagógov s vlastným výkonom v edukačnom procese a spokojnosti študentov s kvalitou výučby.
Spätná väzba študentov, súvisiaca s efektivitou a dostupnosťou podporných materiálnych, technických a informačných zdrojov je na všetkých fakultách primárne zisťovaná prostredníctvom dotazníka na zisťovanie kvality vzdelávania. Výsledky študentských dotazníkov o spokojnosti a kvalite vzdelávacieho procesu sú zverejňované dva razy ročne na webovom sídle univerzity, resp. jej fakúlt.
Výsledky hodnotenia predmetov LS 2017-2018
Výsledky hodnotenia spokojnosti s kvalitou výučby a materiálnym zabezpečením na TFTU za rok 2018
Absolventi - Uplatniteľnosť
S cieľom užšieho prepojenia štúdia s trhom práce univerzita a jej fakulty prostredníctvom dotazníka o uplatnení absolventov v praxi, ako aj v spolupráci s príslušnými štátnymi inštitúciami, pravidelne sleduje a každoročne vyhodnocuje zamestnanosť a uplatniteľnosť svojich absolventov.
Absolventské dotazníky:
Vyhodnotenie dotazníkového prieskumu uplatnenia absolventov TFTU v praxi
Absolventský dotazník 2019 - 2 roky od ukončenia štúdia
Absolventský dotazník 2018 - 2 roky od ukončenia štúdia
Absolventský dotazník 2018/2019
Absolventský dotazník 2017/2018
Absolventský dotazník 2016/2017
Výsledky uplatniteľnosti absolventov programu Sociálna práca
Zamestnanci - Spokojnosť
Na zisťovanie spokojnosti zamestnancov s úrovňou riadenia, komunikáciou, materiálnym zabezpečením, finančným ohodnotením, motiváciou, možnosťou kariérneho postupu a uplatnením v rámci definovaných cieľov slúži anonymný dotazník spokojnosti zamestnancov, ktorý každoročne vypĺňajú tvoriví i administratívni zamestnanci univerzity. Jeho vyhodnotenie slúži ako nástroj kontroly riadenia pre jednotlivé úrovne vedenia.
Vyhodnotenia dotazníkových prieskumov spokojnosti zamestnancov
Vyjadrenia k príprave absolventov
Zverejnenie stanovísk zainteresovaných strán k spôsobom a obsahom príravy.